Tre timmar för ingenting

Besöket hos läkaren tog tre timmar, satt först i ett väntrum för att få skriva in mig och berätta om mina besvär.
Under den tiden höll jag på att få dåndimpen på en 14 årig tjej som pratade om hur mycket hon drack, knullade och fick könsjukdomar. Hur hon hade gjort abort två gånger och att det verkligen inte gjorde något.. Det var ju bara att skrapa som hon så fint uttryckte det. Usch jag höll på att kräkas! IDIOT!

Nåväl, jag fick iallafall tillslut komma in till ett annat väntrum för att träffa läkaren.
Äntligen ska jag få veta vad som är fel på mig.. Efter llite lyssnande och tittande så konstaterade han att det inte var nått fel alls.. Började koka! Ska han säga det efter att ha gjort dessa undersökningar? Jag krävde att han skulle ta prover på mig, de kunde ta ett blodvärde, en CRP och en temp. Men shit..
Det visade sig iallafall att jag inte hade någon infektion eller bakterie i kroppen, skönt!
Men något är ju fortfarande fel så jag måste vända mig till min vårdcentral för en utredning. Dit ska jag ringa imorgon..

Så kom hem strax efter 21.00 och då var det bara att laga middag. Blev kyckling, wokadegrönsaker och lite nudlar. Mums! Nu efter en varm dusch så ligger jag i sängen och jag ska försöka sova för att ta mig upp i tid imorgonbitti.

 

 

SOV GOTT VÄNNER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0