Resultat

Finns tusan inget bättre än träning, ja förutom sex då ;) Kl: 19.30 begav vi oss ner mot stan och SATS.. Vilket grymt pass jag fick till även om jag var trött och hade noll energi.. Körde slut på bröst och triceps idag, så imorgon kommer jag nog ha träningsverk i hela kroppen. Axlarna mår inte speciellt bra idag och mina triceps kommer vara helt slut imorgon.. Men så härligt det är, framförallt när resultaten kommer.. sakta men säkert börjar musklerna visa sig och jag kan inget annat än att älska det!!

Känslan att vara helt slutkörd, trött och alltid gå därifrån med ett leende är fantastiskt!

Har precis avnjutit en underbar fläskfilé gryta som Maria kokade ihop..

Så nu ligger vi här i vår skrubb mätta o belåtna... :)

Imorgon är det finfredag och vad den dagen har att erbjuda får ni allt se..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0