Push, Park Lane

Vilken kväll det var igår, det började på gräddhyllan två tjejer och Martin. Kände att tiden bara rann iväg och jag är verkligen inte bra på att göra mig klar i tid.. Men vid 00.00 tiden så åkte vi ner på Avenyn för att besöka Push. Vad vi gjorde där inne har vi nästan ingenaning om.. Några glas vin för att sedan gå vidare till Park Lane.. Dans dans och det var Peter Siepen som höll låda vid Dj båset.. Jag och Maria dansade loss på golv, stolar och haha vette tusan, roligt hade vi iallafall!

 

Avslutade kvällen med Mc Donalds mat och sen hem och stupa i säng.. Lyckad kväll! Idag mår vi båda som vi förtjänar, huvudvärk och det enda jag vill ha nu är en fettig pizza till middag! Snälla kan någon komma hit med en? Som sagt, gräddhyllan, precis i kurvan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0