Mumsfilibabba

Vilken dag detta har vart, jag har hunnit med så mycket eftersom målarn kom vid 7.30 och då finns det såklart ingen ro att sova. Tvättat massa kläder så nu har jag äntligen trosor :P

Tog en sväng om på stan för att få komma ut i den friska luften, samt äta lite glass (en sked) sen kom ångesten..
Åter hem till vårt stökiga hem men för att säga något positivt hos målarn så är han väldigt effektiv och detta kommer att vara klar tills på torsdag skulle jag tippa på. Jag har bara en fundering och det är när han tänkte skicka iväg skåpluckorna så de också blir fina..? Måste helt enkelt fråga herrn!

Jag och Maria tog oss senare iväg på SATS för att köra ett riktigt pass. Vår helg hade satt sina spår och det märktes genast på träningsformen. Båda två blev så jävla förbannad så vi på slutet körde skiten ur oss själva på löpbandet. Svetten rann och det är en skööön känsla. Innan blev det som jag tidigare sa, axlar, biceps och mage.

Innan jag steg innanför dörren här hemma så har jag vart och handlat massa mat, så nu är kylskåpet fyllt av massa godsaker. Jag känner mig aldrig så rik som när kylen är full med mat. Nyttig mat såklart!
Nu tänkte jag ställa mig och laga lite middag, TACOS. Jag har fått dille på det och varje gång jag går på affären så vill jag köpa massa massa tacoooooos!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0