Ledighet - Underbart

Gårdagen spenderades mestadels i sängen, eller iallfall ifrån 9.30 - 16.00, är helt förvirrad om dagar och tid nu när jag arbetat nätter så intensivt. Maria kom hem vid fem tiden, vi gjorde flera tappra försöka till att hitta hennes löshår som var spårlöst borta.. Vi vände upp o ner på hennes rum och vi fann inget löshår! Hon kunde inte åka o träna innan håret var hittat, och jag förstår paniken! Så jag ställde in mig på att ta en lugn hemmakväll, tyckte det skulle vara så tråkigt att träna själv. Stod inne på toan och kände hur ångesten kom smygandes, över att inte träna. I samma veva så hittar hon håret och vi kan åka o träna.. Pust, glad tjej!

I stressen så sprang vi som galna höns mot bussen (går inte så bra på söndagar), klockan var 17.40, bussen gick 17.41, gymmet stänger kl: 19.00.. Framme på gymmet vid 18.00 där vi körde ben + mage..
Ben övningarna gick bra och första mag övningen, sedan pratade jag visst bort tiden :P

Sedan hem och käka lite middag, titta på solsidan och skratta lite. Börjar faktiskt bli smått irriterad på Ove, kan ingen bara säga åt honom att hålla munnen stängd! I övrigt så är det ett väldigt underhållande program och de 30 minuterna går alldeles för snabbt!

Därefter iväg på arbetet för att jobba min sista natt. YES!
Nu är jag ledig i två dagar och jag ska verkligen njuta.. Sova, träna och titta på TV om kvällarna. Kanske stänga av mobilen och kasta ut datorn på balkongen..

Nä, nu är klockan alldeles för mycket. Jag behöver sömn.. Massa sömn..

God natt..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför kunde hon inte träna utan att ha hittat sitt löshår?

2011-03-21 @ 12:39:55
Postat av: Leo Pizarro

fin blogg!

kolla gärna in min och kommentera den också :)

2011-03-21 @ 12:59:23
URL: http://leopizarro.blogg.se/
Postat av: lovisa

vad fin du är!

2011-03-21 @ 13:07:36
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Malin Blom

Lovisa : Tack, så snäll du är! Blir jätte glad.



Leo: Tack!



Anonym: Pga. när man har löshår så kan man helt enkelt inte leva utan det. Det är precis som att du skulle gå utan byxor på arbetet. (patetiskt, men sanning), så hon hade gått utan det på jobbet och fick panik när hon kom hem pga. att det var borta. Så hon ville helt enkelt leta reda på det innan hon kunde göra nått annat :)

2011-03-21 @ 14:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0