Ishockey

Hade så gärna velat gå och se matchen på Scandinavium idag, Frölunda - MoDo.
Biljetterna var slut och det sägs att hallen var full, spelarna hade själva gått in med pengar så bla. studenter kunde köpa biljetter för 50 kr. Inte illa pinkat. Men som sagt inte fanns det någon biljett till mig och Maria :(
MoDo förlorade med 2-3 och det är verkligen krig där nu om den sista slutspelsplatsen. Herregud man får ju magknip, de kan ju lika gärna åka ur hela elitserien och det vore en ren katastrof!
Håller tummarna med två matcher kvar nu..

Så, jag är tillbaka på jobbet och ett 8h pass väntar. Känner mig inte pigg för fem öre men jag ska försöka underhålla mig själv om lillpiga sover gott hela natten, vilket jag hoppas.
Vi har fått en ny TV och ingen av oss får in kanalerna, gör kanalsökningar men ingenting fungerar. Dåndimpen..

Men men.. efter 8h borde jag väl ha fått igång den? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0