Galenskap

Bloggtorka på ett par dagar..

Lördagen, vilken fantastisk lördag vi hade. Solen sken och det blev promenad genom stan, hittade en liten present till värdparet i form av en nyckelring där texten löd KÅT, GLAD & TACKSAM!
Passade tydligen in rätt bra på paret som steg ur garderoben under samma kväll, fantastiskt!

Middagen som vi blev bjudna på var helt fantastisk. Sällakapet likaså¨och jag undrar verkligen var tiden sprang iväg för helt plötsligt så var kl 03.30 och det var dags att bege sig hem. På tal om tiden så kan det ha att göra med att jag drack för mycket rödvin, vilket jag inte skulle ha gjort. MEN om man kommer ihåg hur mycket man drack, har man druckit för mycket då?

Kalaset får 5 poäng av 5 möjliga.

Söndagen  då? Ja, vad händer? Jag ligger däckad i sängen till kl 16.30, men rödvinshuvudvärk, men ta mig någonstans!! Jag var så förbannad och det gjorde så ont. Åt frukost och den gjorde en helomvändning i magen och kom upp efter 10 minuter i ett kräkäckel som inte var av denna värld. Huvvaligen! Att känna doften och huvudet som sprängdes ännu mer ville ta mig till någon som kunde ge mig ett nackskott!!

Nåväl 16.30 var jag på benen igen och kvällen avslutades med god thaimat, solsidan och wallander innan det åter var dags att sluta sina gröna..

En väldigt bra helg om vi bortser ifrån halva söndagen (ångest)..





Instead of giving a speech at friend Clarre's birthday party, we decided to create a video for him. It includes songs that in many ways relate to him. A lot of stuff in the video might be hard to understand if you don't know us. Watch at own risk. /Team Kajjja http://www.youtube.com/watch?v=QmkB8KA1AkM&feature=BF&list=QL&index=2

KOLLA IN DENNA VIDEO SÅ FÖRSTÅR NI ATT KVÄLLEN VAR MER ÄN UNDERHÅLLANDE :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0