Fyllhunnar kl: 06:15

Dagen började ju inte på bästa sätt, höll på att försova mig rejält. Tack Micke för att du ringde och väckte mig.. Bland det värsta som finns måste vara att försova sig och komma försent.. Så jag vaknade kl : 05.53 och min buss går 06.09 vilket innebar att jag hade drygt 10 minuter på mig.. Herregud!

När jag väl kommer ner till brunnsparken så går inte vagnen som den ska, vilket innebär att jag kankse skulle bli försenad iallafall, men jag hann prick till kl 07.00.

Det som var mindre roligt var att se hur nedskräpat det var ute på stan, mc donalds mat och kartonger/påsar precis överallt. Alla fyllhundar som slänger och lämnar såklart.. Satt även och skrattade åt tre killar som var huur fulla som  helst, skulle hoppa på vagnen för att ta sig hem men ingen av dem visste riktigt var de bodde :P

Jobbar som sagt mellan 7.00 - 15.00 idag, efter jobbet blir det ett pass på SATS - Zumba såklart mellan 16.00 - 17-00. Därefter hem och laga någon god middag, dricka lite gott vitt vin och sjunga sing star, eller hurr MAAAARIA? :)

Hoppas ni får en trevlig lördag.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0