Frihet

.

Vilken underbar dag jag och Maria har haft! Vi började med att hoppa på bussen ner till stan vid två tiden. Strosade runt på NK och Maria hittade den finaste klänning jag sett på evigheter, så otroligt fin! Hoppas hon köper den :) Därefter tog vi en sen lunch vid kompassen, som sagt. Ciabatta med kyckling och creme cheese, mums!

Efter lunchen blev det träning på SATS, Så skönt att få ta ut sig.. Våra magövningar idag tog rejält och jag ser fram emot träningsvärken imorgon! Från SATS till valhalla där vi tog och solade lite.. Brände mig rejält eftersom jag ville bli brun snabbt, smart drag av mig.. :S


Nu har vi precis avnjutit en god middag framför desperet, vilken underbar tisdag!!!

Tack för en grym dag vännen <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så jävla SNYGG du är Malin!!!!! riktigt sexig!!!!

2011-03-30 @ 18:16:03
Postat av: Malin

Tack så mycket du anonyma person.. :)

2011-03-30 @ 20:03:33
Postat av: Anonym

du är så himmla snygg önskar att ja hade en lika snygg tjej som du =)

2011-04-08 @ 18:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0