Förvirrad?

Glömde att berätta om hur förvirrad jag är! Igår när jag kommer hem ifrån gymmet så ringer det på telefonen drygt en timma efteråt. Jag svarar inte då  jag tror att det är någonannan som ringer, än den person det i själva verket var. Efter ett tag så får jag ett röstmeddelenade där det är en kvinna ifrån SATS som pratar.

- Hej Malin, vi vill bara informera dig om att din plånbok finns här hos oss i receptionen. Du hade glömt kvar den i skåpet! PANIK!

Jag hade inte ens märkt att den var borta?! Hur slarvig får man vara? Ringer upp i ren panik för att kolla så att körkort, och visa korten var kvar,.. och det var de som tur är! Det var en kvinna som hade kommit ner med den, tack du kvinna!!! GULD VÄRD! Hon kunde ju ha tagit hela plånboken och levt lattjolajban ett tag, ja typ två minuter för det var så länge pengarna skulle ha räckt.. haha!

Nåväl, vaknar nu pigg efter 4 timmars skönhetssömn. Måste verkligen gå och fixa en tvättid tills imorgon.
Den som inga trosor har, hon får gå med rumpan bar....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0