Film?

Slappar i soffan och har det gött, tänt ljusen som luktar ljuvligt!! Vilken myskväll det blev, helt underbart skönt..
Skulle titta på nån film tänkte jag, men vet inte vem. Maria har massa men jag tror det bara är massa filmer som jag sett och jag har väldigt svårt för att titta på en film flera gånger. Det är ju som ingen spänning då.. De enda filmerna som jag har sett ett flertal gånger är, Pearl Harbour, Titanic, The green mile och Forest Gump. Mina Favvosar!!

Fick även en avi idag om ett paket som jag har fått, men vad det nu är har jag ingenaning om eftersom jag inte beställt nått. Så ska gå iväg imorgon och se vad det kan vara för spännande..

Träningen gick förövrigt hur bra som helst.. Lite seg med tanke på min dåliga sömn på 2h.. Känner nu hur ögonen svider och gör lite ont. Men ska försöka hålla mig vaken till 00.00 och sedan kliva upp vid 09.00 tiden imorgon.

Nu kommer Maria snart hem vilket är bra så att jag har någon att surra med :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0