FF

Äntligen är det fin fredag och en ledig dag, klev av klockan 07.00 imorse.. Fick sova till kl 14.00 och då ringde Maria och sa att hon var påväg. Vi skulle ju hämta hennes TV på elgiganten, så sagt och gjort så är det klart. Min plånbok blev lite fattigare och jag skrattar åt  min klantighet.. FAAAAAAAN! Nåväl, vad kan jag göra? Välja att skratta eller gråta?

Gick sedan på stan för att inhandla lite gott tills ikväll, jag ska ha en mys kväll med god mat, tända ljus, let´s dance, filt, mjukiskläder, lite popcorn, morötter, dipp, gurka, ja ni förstår.. :)

Köpte även lite gott vin som jag tänkte jag och Maria ska ha imorgon kväll..

MEN, gud vad jag inte ska åka buss på fredagar hem.. det är folk överallt och trafiken står still.. lär lär lär..!!

Hörs snart..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0