Effektivitet

Nu har jag snart städat hela lägenheten, ska diska när jag kommer hem sen är det tipp topp igen. Hann även med att tvätta två maskiner tvätt. Skönt inför helgen. Min super snälla ängel till kollega, (Maria), tog min natt imorgon så att jag fick vara ledig. Kännner att jag har arbetat alldeles förmycket denna månad. Med nätter så blir allt så himla knasigt.. Så nu har jag vart ledig idag, dock med två timmars sömn pga drömmen. Men det ska väl gå ändå..
Sen ledig hela dagen imorgon.. Underbart.

På lördag har Maria en överaskning till mig, som hon var tvungen att avslöja.. :P MEN ur gulligt gjort. Mer om det senare.. Lite nervös är jag allt redan.. :S

Dags för att besöka SATS för ett riktigt mördarpass - BEN

Tusen pussar till er.. <3


Kommentarer
Postat av: erika

Ja du, de va väldigt trevligt förr:)

Ja det ska ju så klart bli skönt att få nått eget med tomt kommer det att bli!! Men man vänjer sig väl! Du få ju komma o hälsa på när du ska till östersund :) Det vore trevligt!

2011-03-31 @ 17:58:31
URL: http://erikabolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0