Annie Big Brother - Anna Skipper - Lasse Åberg

Har jag något fel när jag drömmer att jag stylar Annie ifrån Big brother i sommarens mode?

Sommarens mode var tyligen en rosa väst med blåa byxor, EXAKT dessa färger..

Samtidigt som Anna Skipper går runt och pratar i telefonen med massvis med viktiga personer inom modebranchen.. SKriker åt mig att, ta det där, tänkt på figuren, byxorna får inte göra så att hon ser tjock ut..

Herregud, vad stoppar ni i er egentligen?

,

I samma veva så springer Lasse Åberg runt och klagar på att jag INTE får springa inne med stilett klackarna på detta golv eftersom det blir repor i golvet.. Tänkt på att vi befinner oss i slottet..

 

ÄR DET KONSTIGT ATT JAG INTE KAN SOVA?

Gud hjälp mig om du finns..

 


Kommentarer
Postat av: MiBa

Hmm.. älskling dags för psyket snart kanske ;P

2011-03-31 @ 11:52:52
URL: http://miba.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja, det är väl slutstationen tror jag :P

2011-03-31 @ 12:03:27
Postat av: Teresa

Det låter som jag en bra dag ;) Jag drömmer också om att styla Annie, men då att blondera henne istället för att klä henne i rosa och blått :D

Anna Skipper hemsöker mig också en hel del, men Lasse Åberg har låtit mig vara som tur är!

2011-04-01 @ 14:30:51
URL: http://velourvenus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0