Sommaren 2011

Skärpning på mig nu alltså, finns ju verkligen ingen anledning att inte uppdatera här :) Enda anledningen till varför jag inte gör det är att jag har alldeles för kul för att hinna med.. Men kan ju vara roligt att titta tillbaka på min första sommar här i Göteborg! Så från o med idag så ska jag iallafall försöka uppdatera en gång per dag :)

Är iallfall nyss hemkommen ifrån Lotta på Liseberg, hes som en kråka åkte jag dit och var arg o ledsen för att alla i min omgivning inte skulle få höra min vackra stämma ;) Men efter att ha stått o köat i 3h, sett genomgången för att sedan vänta ytterligare 1h på live sändingen så kunde jag inte göra annat än att dras med i stämmningen. Så jag sjöng för fulla muggar och himlar så skoj det var!! Vi var tydligen med på TV med, försöker hitta klippet men hela programmet kommer väl ut snart så då ska jag titta :)

Imorgon kommer det bli en väldigt spännande dag då jag först ska bli sminkad och fin då en make up artist har sitt slutprov, kommer ju bli minst sagt spännande och väldigt roligt! Efter det åker vi vidare för att fota!! Vilken dag jag har framför mig. Lite nervös redan, men det släpper nog när vi väl är igång. :)
Så ska försöka titta i garderoben efter kläder, och hoppas på att hitta ett underverk långt nere i någon hög ;)

En bild ifrån Lounge i lördags..

 

Nu dags att kolla garderoben.

 

Sov gott fina..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0