Knega tills du stupar!!

Dessa dagar har enbart bestått av jobb och lite mer jobb. Men vad gör man inte för att kunna överleva och ha lite skoj? ;) Har jobbat på matsmak idag och det var inte speciellt roligt med tanke på vädret - solen sken och jag sprang framotillbaka som en blådåre.. Svettades, skrattade omvartannat.

Efter matsmak var det bara att bege sig till sjukhuset för nästa pass, så här sitter jag nu. Lillan sover så gott så jag försöker underhålla mig sålänge.

Efter jobbet blir det raka vägen hem till sängen för att jag är rätt så trött..
Imorgon blir det lite mer jobb på matsmak, sen blir det aw, ska nog unna mig nått extra gott imorgon minsann :D

En ny bild ifrån fotosessionen med Janne

Fotograf: Janne Wiberg

Make up: Jeanette Ekstedt

 

Hoppas ni har en trevlig kväll ute i finväré


Kommentarer
Postat av: Janne Wiberg

Slit inte ut dig fullständigt.



Man måste försöka att njuta av livet ibland också. :)

Faaaan vad snygg du är. ;)



Kram

2011-06-30 @ 21:24:23
URL: http://fotojannes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0