Dagarna som gått..




I Söndags hamnade jag, Maria och Sandra på Palace för att äta lite god mat och dricka lite gott vin.. Maten var sådär men vinet var gott. Det hela slutade med att vi åkte hem en snabbis vid 20.00 tiden för att låta Michaela duscha, därefter gav vi oss ner på Lilla London för att möte upp de andra. Efter lilla london gick vi vidare till Rose & Crown och vilket drag det var där!! Ett band som spelade, kändes precis som om vi va hemma i Östersund på Yran. Vilken stämmning och vilken kväll. Kvällen avlsutades på Park Lane med massa dans! :D

Måndagen spenderades hemma, halvdöd men med roliga minnen från söndagsnatten!
Maria och jag mötte senare upp Jennifer på Hard Rock Cafe för att äta och surra lite.. Var dock tyvärr tvungen att avvika tidigt eftersom jag skulle börja att jobba kl: 07.00 igår morse..

På Hard Rock Cafe serveras världens mäktigaste glass kan jag tro.. Brownie. chockladsås, grädde, glass, ja jag vette gudarna allt som är i den där.. :P



Förutom alla trevligheter så har jag självklart hunnit med att arbeta också.. Tredagars vecka denna vecka.. vilket innebär att jag jobbar till 15.00 idag och från 15-23 imorgon. Därefter väntar en lång och trevlig helg med mina vänner.. Michaela stannar ju till på söndag :D

Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0