Söndag

Så härligt att få vakna upp på en söndag och må huur bra som helst :D Min kväll igår spenderades i sängen med chips och tv. Tror jag somnade vid 22.00 tiden men vaknade av att tre väldigt glada tjejer kom in vid 04.00 tiden.. tittade ut i kikhålet och fick se Maria med en sån där röd leksaksbil i famnen, Malin hade med sig en stor kruka med en väldigt fin blomma.. Haha det var bus som de kallade det :P Själv tänker jag på den lilla pojken som inte längre har någon bil att leka med.. Haha jaja. Kul hade dom haft det iallafall..

Nu tänker jag nog bege mig ut en sväng för lite lugt, men shit så kvavt det är ute.. nästan som värmen utomlands.. Men nu ska vi vara glada att det inte regnar :P

Ha en underbar dag alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0