Min födelsedag!

Efter morgonfirandet av Maria och Peter så var det dags att bege sig mot Matsmak för ett arbetspass..
Mycket springande och med lite sol så gjorde det att det blev rätt varmt även idag, jag måste verkligen ha kommit i klimakteriet. Läste att man kan spruta in botox under armarna för att inte svettas.. En sak jag kanske borde göra över hela kroppen?

Ryktet hade spridit sig att det var min födelsedag så att fina Nina bakade en bakelse till mig och de övriga :)
Gullig av henne och himmleskt gott!




Nicklas Nina och Tove

 

När jag kom hem så var det dags att fixa sig inför kvällen, Peter kom med underbara blommor som jag fick. Gissa om jag blev glad? :) Sötnos!!

En fin sommrig bukett :)

Tvätta, städa, fixa mig och sen var det dags att bege sig ner mot stan och Ritz för lite dricka, prat och skratt!

Stekar Jocke var i sitt esse (som ni sett tidigare) :P Efter Ritz så gick vi vidare till Avalon där Maria slöt upp.

Efter en stund var vi inte nöjda där så då blev det ett besök på Locatelli för att tillsist hanma på Lounge. Med en riktig efterfest på våran balkong så kunde inte dagen börjat eller slutat på ett bättre sätt!

TACK för alla gratulatioer vänner!


Kommentarer
Postat av: Janne Wiberg

En underbar dag för en underbar tjej. ;)

2011-07-02 @ 18:53:56
URL: http://fotojannes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0