Huvudrestaurangen på Liseberg

Maten där, smörgåsbordet, buffen är suuuper god! Helt fantastisk enligt mig.. finns så mycket att välja på att det inte är klokt. MUMS!

Först åt jag massa olika sillar, blåbär, senap, laxtårta, skagensmörgås, potatis och lax.

Därefter högg jag in på det som var kallskuret

Herrgårdsskinka, hjort, rostbiff, potatissallad, västerbottenpaj.

Magen var sedan rätt full men var ju ändp tvungen att äta varmrätten som idag blev:

Jaha, den bilden vill inte komma upp såklart. Men det var kött, rostad potatis med rotfrukter och rödvinsås.

Mätt o belåten så pkte jag hem för att sova ett par timmar innan det var dags för jobb, jobbnatt som jag rent ut sagt hatar. Hoppas på att jag kan hålla mig pigg natten ut.

 

Sov gott fina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0