GPS - Far du åt skogen

 

Sjukt sliten, röd, brännd, ont, aj, röd, röd röd tjej! Brännde mig skapligt bra igår, det svider på magen, pannan och på näsan. :( Inte alls så roligt! Mina ränder kan liknas vid ett stort skämt, kan inte visa mig naken på 10 dagar minst. Usch!

Dagen började ju bra eftersom att jag hade bil och skulle påsåvis ta mig till jobbet. Härligt tänkte jag.. Ställde in Gpsen för säkerhetsskull likt förbaskat så hamnar jag fel och ute i ett industriområde!! SKIT!

Lite irriterad och förbannad så insåg jag att jag inte skulle komma i tid även fast jag hade åkt 20 minuter innan 07.00. Men jag kom fram 5 minuter försent och jag gillar inte själv personer som kommer försent så jag bad om ursäkt säkert fem ggr. Men, nu kan ju dagen bara bli bättre :D

 

Pussar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0