7.30

Jag önskar verkligen att jag är hemma då, precis tagit en varm skön dusch för att sedan krypa ner i en renbäddad säng. Jag hoppas innerligt att jag får avsluta detta pass kl: 07.00. Vädret ser ut att bli strålande idag och då ska jag, Maria, Malin och Ellinor bege oss till havet. Jag kan inte riktigt förstå hur vackert det är vid havet, ska ta massa bilder idag så ska ni få se :)

Ber till solguden att han ska göra så att solen tittar fram idag och steker mitt fläsk. Brunt o brännt, helt perfekt!
Är ju helt vit nu, vilket inte är okej såhär i början på juli!!

Nåväl, ska försöka städa ihop här och lämna snyggt efter mig..
Hoppas ni sover gott fina..


Puss till dig fina favorit ;)


Kommentarer
Postat av: erika

Absolut!! Vi är framme på lördagen den 16, men jag vet inte hur länge vi stannar! vi får väl höras!!

2011-07-05 @ 10:56:32
URL: http://erikabolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0