Vårkänsla?

Imorse så lös solen verkligen när jag tittade ut genom fönstret, klar blå himmel. Underbart! Efter en god frukost så begav jag och Jonas oss ut för att njuta av dagen. Blev en promenad till söder där vi vandrat i timmar. Gått i butiker och tittar på det ena och det andra. Dock köpförbud ifrån min sida då jag och Maria precis klickat hem massvis med vårkläder och skor :)

Men vad det har snöat i denna stad, ibland känns det inte som om jag befinner mig i samma land. I Göteborg regnar det och det finns nästan ingen snö alls. Här i Stockholm är det snö och jag påminns om hur mycket jag verkligen inte tycker om vintern.

Men det som är otroligt härligt är att se istapparna, när det smälter, samtidigt som solen tittar fram..

 

Nu blir det lite pokerspel medan Jonas fixar med musiken till hans spelning ikväll.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0