Heeljeeah

Jag har sovit tre timmar idag, TRE TIMMAR, man tittar ut genom fönstret och möts av skit väder! Först regn sedan snö, suck! Jag trodde verkligen att våren var påväg. Men detta måste ju verkligen va det sista snön som ska komma!

Nåväl, vid 14.00 tiden hade jag ett möte nere på stan, och det gick över förväntan. Jäklar vilka kickar det ger mig.. Kände att efter ville jag bara fortsätta men jag hade tyvärr inte tid.

SATS fick fin besök utav mig och Maria, körde slut på axlar o biceps.. Härligt!

Nu ska vi fira att Maria har många jobb, att jag endast behöver betala 750 kr i självrisk pga. att jag har tagit sönder Marias TV, tack gud för det och för att jag har bra försäkringar! Att jag går på ägg diet. Maria börjar äntligen komma tillbaka till sitt rätta jag, DET har JAG SAKNAT <3

SKÅL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0