Tvättbräda

Uppe med tuppen idag för att tvätta. Ibland kan jag känna att det är rätt rogivande att stå där i torkrummet och hänga upp tvätt. Likaså att det kan vara rogivande att diska. Men idag fick jag något fel i huvudet allt blev bara en ren pina. Det är jobbigt när jag är trött, kliver upp kl:08.00, slänger i en maskin och går därefter och lägger mig och sover igen. Klockan ringer 50 min senare, jag snoozar i 40 och verkligen tvingar mig upp ur sängen fast min kropp bara skriker neeeeej ligg kvar! Nu är tvätten i torkrummet och de sista maskinerna är i full gång. Och ja, jag ligger åter i sängen och håller på att somna.  Är så trött att jag bara fick i mig aloe veran till frukost, jag är inte sugen på mat!

Kanske somnar jag någon timme till, kanske får jag ny energi någonstans ifrån!? - Ingen vet!

Dundermaskin - 40 min - klärrt o betärt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0