Stockholm

Vilken härlig dag jag har haft, underbart väder och energin kommer till mig när solen lyser.
På tal om energi så vet jag verkligen vad jag ska lägga ner energi på och inte, ibland är det verkligen skönt med en riktig väckarklocka och en sådan fick jag igår. VAKNA UPP MALIN BLOM! Nu har jag verkligen gjort det och det var inte en dag försent. Det var det som jag verkligen behövde. Nu blir det inte bara ändring på en sak utan på flera.. Skönt.

Vandring i butiker och runt o strosa i staden har vi gjort idag.. Har precis fyndat en fint linne som jag ska ha på mig ikväll, fixa naglarna (de ser ut som skit förtillfället), smink ett glatt humör och sedan väntar en middag och trevligt sällskap (förhoppningsvis) ;)

Hoppas er dag är minst lika bra som min :)

KRAM

Kommentarer
Postat av: Ellen

så söt design! ♥

2011-02-26 @ 16:25:28
URL: http://pellmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0