Sprit förbud

Kommer hem imorse och är sådär glad och alldeles överspidad pga. trötthet. Förselår för Maria att vi ska äta tacos till middag och se på lets dance, hon säger ja och jag inser att detta kommer att bli en lugn hemma mys kväll. Det går ca: 10 sek innan hon frågar om jag jobbar inatt, mitt svar blir nej.. Vad bra säger hon då hänger du med ut, jag o jennifer ska ut och ha riktigt skoj! Faaan tänker jag, jag vill inte! Men samtidigt så vill jag ju också ha skoj med tjejerna. Tänker att jag kan gå ut nykter, men inser också att det är ur tråkigt. Jag kan gärna sitta på ett mysigt ställe och ta några glas vin, men att gå ut på en nattklubb nykter är inget för mig!

Så, nu velar jag och undrar hur jag ska göra. Jag vill egentligen att någon ska sätta spritförbud här i sverige :P
Men samtidigt inte, för det är ju underhållande som tusan att gå ut o ha skoj, dansa och bara få vara..
Morgondagen finns ju inte..

Nåväl, gick av kl 7 imorse, hem och begav mig genast ner i tvättstugan. Tog sedan tag i misären hemma så nu har jag städat, tvättat och tagit en lång och skön dusch.

Nu ska jag hämta tvätten och sedan sova ett par timmar för att sedan va pigg o allert :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0