Sölfia

Sovit hela dagen, önskat att febern ska lägga sig men den verkar vara ihärdig!
Suck! Vaknar och ställer mig och lagar middag kl 21.00 på kvällen, det blev biff och sallad.. Mina biffar börjar faktiskt bli riktigt goda, det ända som var fel var att de var lite lösa.. Haha! Men övning ger färdighet. Till biffarna blev det lite svampsås, mumsigt!

Men vad händer alltid när jag äter? Jo, maten hamnar inte i munnen utan rakt i knäet, på min vita tröja, i ansiktet eller på golvet. Idag blev resultatet såhär:



Rakt ner i knäet, så det var bara att kasta kläderna i tvätten och ta på nya.. igen.

Så, nu befinner jag mig på jobbet för att jobba natt, usch det är jobbigt och jag sitter här med lite små ångest inför varje natt jag ska jobba. Men varje natt går jätte bra och jag önskar att jag kunde slippa ångesten för en stund.

Nu blir det reprisen av två Big Brother avsnitt. Har ju inte kanal 11 :(

God natt på Ji


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0