Maluo i efter tio = Irritation

Hemma ifrån jobbet, natten gick riktigt bra. Blev förbannad när fjärde delen av BB inte fungerade, de hade lagt ut avsnitt tre två ggr. Dåligt, de måste kanske tänka på de som jobbar natt och ska fördriva tiden.

Sen blir jag verkligen irriterad på Malou i efter tio, jag såg på intervjun med Magnus Hedman. Om det nu är så att han talar sanning och inte genomförde detta sexköp, hur kan hon då uttala sig om att han uttnyttjar kvinnor och samtidigt ifrågasätta hans kvinnosyn? Han som alla andra måste väl få ha sex med precis vem han vill.
Jag tror att han är oskyldig, varför skulle han behöva betala för att ha sex?
Och som alla vet så när spriten går in så går vettet ur, det är bara få som vågar erkänna att man tar idiotiska beslut när man druckit alkohol!!
Domslutet säger att han måste ha förstått att "damerna" sålde sex med tanke på deras kläder och brytningar i språket. Jag frågar mig om svenska hovrätten är dumma i huvudet!!!???
Usch vad arg jag blir!!

Nog om det, nu ska jag äta frukost två ägg och fil med bananer. Mums.
Sedan ska jag nog få mig en god natts sömn.. skönt.

Hoppas på att ni alla får en bra start på dagen.

God morgon

&

God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0