I hole new world

Läste en blogg där personen som bloggade lyssnade på Disney, sagt och gjort gjorde jag det också. Måste säga att det finns väldigt många vackra texter att lyssna på. Det är ju så att jag blir lite småkär när jag lyssnar ;)

Dags att kliva upp efter några få timmar av skönhetssömn. Vill inte egentligen men kan inte ligga här hela dagen.
Kanske lite lunch och en dusch skulle få mig piggare. Väntar på att Maria ska komma hem för då ska vi senare göra sällskap till gymmet. Måste träna benen idag, men det är ju sååå tråkigt :P

Träna, jobba, äta, sova.. känner att jag behöver något roligt att göra. Och det kommer för på fredag åker jag till Stockholm och stannar där tills på måndag. Det ser jag fram emot, kommer bli super trevligt :)

Tjing så länge..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0