Energi sökes?

PROBLEM MED MAGEN, TRÖTT OCH ORKESLÖS?

- Jag har hjälpen nära till hands.

Forever är världens största odlare, tillverkare och distributör av Aloe Vera. Det primära innehållet i våra produkter är 100 % stabiliserad Aloe Vera Gel.

Till största delen består Aloe Vera, precis som andra grönsaker, av vatten, men den innehåller också ett stort antal viktiga ämnen som arbetar tillsammans i synergi för att bevara din hälsa. En förutsättning för god hälsa är en mage som är i god form, eftersom en så stor del som 70 % av immunförsvaret sitter i magen. Tarmslemhinnan är faktiskt stor som en fotbollsplan, och tunn som ett ögonlock. För att fungera väl och ta upp näring måste den vara intakt.

Det är här som dunderdrycken kommer in i bilden, en dryck, (Aloe Vera gel).

Aloe Vera Gel


Drycken stärker tarmslemhinnan och hjälper därmed kroppen att behålla sitt naturliga försvar. Förbättrar upptaget av vitaminer och antioxidanter från kosten samt motverkar för mycket magsyra. Påverkar även tarmens mikroflora, så att proteinupptaget underlättas. De goda egenskaperna kommer från mikroskopiska växtämnen som effektivt tas upp av kroppen och sedan samverkar.



Jag var själv väldigt skeptisk till denna dryck ifrån början, men jag tänkte att så många människor kan inte ha så fel så jag gav det en chans. Efter att i många år har levt med en uppblåst och orolig mage vilket var väldigt jobbigt kan jag nu säga att den är borta! Jag kan äta vad jag vill, behöver inte oroa mig för att få en uppblåst mage vid fel tillfälle.

Denna dryck ger på sikt mer energi och Du kommer inte att känna dig lika orkeslös.




OM DU ÄR INTRESSERAD AV ATT PROVA DRYCKEN OCH SE VAD DEN KAN GÖRA FÖR DIG,
MAILA MIG PÅ:

[email protected]

Kommentarer
Postat av: sofia hedblom

Jag vill ha den fulla fysiologiska förklaringen till varför och hur den ökar upptaget med hjälpa av de mikroskopiskaväxtämnena och vad mikroflora är för något, har hört om tarmens normalflora.

;)

2011-02-03 @ 00:08:43
Postat av: Malin Blom

Hej damen :D

En fullfjädrad förklaring kommer inom kort :D

2011-02-03 @ 01:30:56
Postat av: Karin

LOL Mena du allvar ???

2011-02-03 @ 01:32:19
Postat av: Malin Blom

Menar allvar om vad?

2011-02-03 @ 02:03:09
Postat av: Jempan

Men jag är intrersserad min mage är ju jätte dum!

2011-02-03 @ 10:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0