Duscha - i evigheter, det är min melodi

Jag ska vara vaken tills klockan 04.30 nu, mitt tåg till Stockholm går kl: 05:07 och jag vill för alla pengar i världen inte försova mig. Två av mina resor har jag försovit mig när jag ska åka dit. Ena gången vaknade jag 07:34 och tåget gick 07:50, jag hann med konstigt nog. Andra gången så vaknade jag 40 minuter innan flyget skulle lyfta, konstigt nog hann jag med det och då skulle jag ta mig ända ut till Landvetter också. Herrejösses vilken panik!

Men jag kom fram både gångerna, dock såg jag ut som om helvetet gått lös på mig :P
Så inatt ska jag packa, titta på tv och spela poker. Jag blir i Sthlm tills på måndag morgon så jag ska försöka att inte packa allt för mycket.. Men det lyckas jag aldrig med än hur mycket jag försöker.

Så, nu ska jag äta middag?! Har inte gjort det än idag..
vad har jag gjort egentligen? Jo, spelat poker och sovit för att orka vara vaken inatt, snacka om att vända på dygnet totalt! Tog en långpromenad som belv nästan en mil lång, vilse och fick ta hjälp av min gps i telefonen, tur att den finns!

Nu har jag precis duschat i en timma, Maria har suttit på toaletten och så fint hållit mig sällskap. Haha vilken syn!
Men ibland behöver vi prata av oss och då spelar det ingenroll var, hur och när :)

Time för lite käk!
Hoppas ni sover gott inatt.

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0