Underbara dag - VÄLKOMMEN

Idag är en bra dag, jag ska nämligen få åka hem till norrland, först ett stopp i Östersund för att få hälsa på mina älskade vänner och umgås med dem ett par dagar. Längtar otroligt efter dom nu!! <3 Sen ska jag åka uppöver till Hoting för att spendera sista dagarna av min 10 dagars vistelse hos mina föräldrar! <3 Älskar dom mest av allt!

Kommer bli så underbara 10 dagar så det är svårt att beskriva. Jag har längtat ihjäl mig.

Har precis avslutat mitt arbetspass och ligger nu hemma i sängen.
Ska ta en dusch innan jag somnar några timmar.. Därefter ska jag upp, tvätta, packa. En sväng på gymmet och till solariet och sen ska jag bara vänta på att tåget tar mig till Östersund kl: 19.00.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0