Nääs

Härligt att kliva upp i tid imorse.. Maria ringde och väckte mig vid nio tiden och då var det bara att kliva upp för att följa med ut på Nääs. Så har vart där ifrån klockan 10-14. Vilket underbart ställe, alldeles vid vattnet och massa små gulliga hus. Typiskt att jag inte tog några bilder.

Därefter blev det ut på stan för lite shopping inför kvällens trevligheter. Tänka sig att man alltid ska ha någonting nytt när man ska ut o roa sig. Lyckades hålla mig ifrån att köpa kläder, blev massa smycken istället, och lite smink :)

Innan stan så fick jag en väldigt trevlig nyhet, jag hamnade på en liten arbetsintervju sådär hastigt o lustigt.. mer om det senare ;D

Måste dona med lite saker nu..

 

Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0