Mysdagar på hög nivå

Känner mig bättre nu i förlylningen.. Det är väl som vanligt värst på morgonen och innan man ska sova..
Mötte iallfall upp Fredrik och Fredrik på Step In för ett träningspass, Apan lärde mig en övning på axlarna och imorgon kommer jag inte att kunna röra mig.

Efter träningspasset så fick jag träffa Ida och världens värdlens sötaste Oliver! Men den lille rackaren vägrade öppna ögonen.. Sötnöt!
Så liten man kan vara, så så söt!

Nu har jag precis fått massa god mat av Marika, Stod klar när jag kom hem.. perfekt fru jag har :D
Kasslersallad, gott!

Så nu har jag också vart på systembolaget och köpt lite vin, jag ska dricka vin ikväll och hoppas på att någon av damerna vill hänga på! Trevligt att få träffa lite folk tänkte jag. :)

Dags för att hoppa in i duschen...

KRAM <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0