Mina pojkar

Har träffat Haake och Fredik ikväll, lite galet prat som vanligt. Förstår inte varför vi alltid spårar in på samma samtalsämne varje gång. Men ämnet måste vara ytterst intressant och spännande. Vi pratar alltid om sex!
Haha, men det var roligt att träffa pojkarna <3 Vi ska sammanstråla på torsdag igen för fest, en hejdundrandes förfest med en fest på o´learys med E-TYPE, efterfesten är ännu inte planerad men den kommer bli av - tro mig!

En till super överaskning är att tok Karin kommer hem, var tusen år sen jag träffade henne. Önskade så att Fia kunde vara med också men hon är seriös o ska tentaplugga.. Bra för henne, tråkigt för oss..Hade blivit en helgalen kväll annars, precis som förr. -:D

Ååå vad laddad jag är! Måste sova nu.. Imorgon väntar en lugn dag, för att sedan träna på Step In med Fredrik och sedan besöka relaxen.. Härligt!

Sååå glad tjej jag är nu som får umgås med alla goa människor!

Natti natt..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0