Min spontana arbetsintervju

Som jag skrev i fredags så blev jag spontan intervjuad lite snabbt sådär för ett nytt jobb. Ja, det var väl inte spontant för min nyblivna chef men för mig blev det så.. :P Det gick iallfall väldigt bra och jag ska provjobba på torsdag på en restaurang som heter Matsmak, ligger i gårda i Göteborg. Maria jobbar redan där och det är hon som fixat det åt mig, ängel! Matsmak har restaurang, catering, festvåning, konferens.. kommer bli spännande. Men jag har ju NOLL erfarrenhet och kunskap om servitrisyrket, men jag är väldigt öppen för att lära mig och tycker att det ska bli kul att få prova på. Med ett glatt humör och glimten i ögat så hoppas jag att det ska gå vägen.

Jag börjar redan bli nervös men jag ska verkligen ge gärnet så att jag kan ha litet extra knäck där.. Vore toppen att få ha ett sånt pass socialt arbete!

Så, vad gör ni idag i det fina vädret? Åhh jag blir så glad när solen skiner och det verkligen är varmt!
Tog på mig mina pumps idag med ett par chinos - gahh vårklänsla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0