Göteborg

Hemma i Götet och det är verkligen sommar här, helt fantastiskt!! Jag blir så himmla glad att det bara spritter i kroppen. Hallå det är ju bara april ännu?!?! Crazy! Hemma låg det ju snö kvar i snöhögar.. Men ingen är gladare än jag som sagt, detta kommer bil en toppen toppen toppen bra sommar det vet jag!!!

När jag kom hem imorse så var det bara att ta sig hem så snabbt som möjligt eftersom jag skulle jobba på matsmak kl 11.00. Idag gick det bättre än första gången. Inte ett enda glas eller nått som gick sönder! Allt gick över förväntan och då kommer det ju bara att gå bättre o bättre hela tiden..  Man kan allt bara man vill, så är det verkligen!

Så nu har jag precis kommit hem ifrån ett träningspass på SATS.. YES! Känns bra..
Äter en god sallad på balkongen och herregud vad jag mår gott!!

PUSS PÅ ER ALLA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0