Vaccination

Klev upp kl: 08.30 idag, har sovit som en kratta och min rygg den värker. Jag vill bara kunna ligga på sidan, så underbart skönt det skulle vara! Åt frukost i godan ro, fixade till mig och donade på. Klockan 10.00 så var det dags för vaccintaion. Har inte besökt hälsocentralen på dessa tre år jag bott här så Michaela följde med o visade mig var den låg, ute i Lugnvik av alla ställen :) Efter två stick så var jag vaccinerad och ännu mer redo för Thailand.

Åter hemma där en stor diskhög väntar, måste dammsuga och dammtorka. Förstår inte hur det kan bli så stökigt så snabbt i denna lilla skrubb, gillar inte att städa..Men det är ju så skönt när allt är fint o städat sen!




Kommentarer
Postat av: MiBa

Hoppas det går bra med städningen! Här rullar det på fin fint :) Pöss

2010-09-20 @ 13:32:01
URL: http://miba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0