Upp&Ner

Har vart riktigt nere nu ett par dagar, hela helgen faktiskt! Mycket som snurrar runt i huvudet och jag vet inte riktigt hur jag ska kunna bena ut allt! Vill bara att det ska bli Tisdagen den 5 Oktober så vi kan påbörja vår resa till Thailand, Krabi.

Kan inte förstå att jag ska få vara där nere i fem hela veckor, umgås med otroligt roliga människor. Leva livet till fullo, njuta, dricka öl, äta god mat, sola, bada, festa, se vackra platser, göra massvis med tokiga och impulsiva saker! 

Låt denna vecka gå snabbt, låt mig få fly undan alla problem, låt mig må bra och slippa tänka!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

krabi är inte så bra. men köp å ta med en liten resedagbok som du skriver i hela tiden, annars kommer du knappt minnas hälften som gjordes å sas!

2010-09-27 @ 09:58:28
Postat av: Anonym

Okej, det återstår ju att se om jag tycker det var bra eller inte :) Men tack för tipset om resedagboken. Lär ju uppdatera en hel del här också! :)

2010-09-27 @ 19:01:44
Postat av: Anonym

här? man ska väl inte sitta vid datorn på semestern?

2010-09-28 @ 08:56:13
Postat av: Anonym

kan säga att jag var i krabi i april och det är super. Om du har några frågor så svarar jag snällt=)

2010-09-28 @ 21:57:29
Postat av: Malin

Om man bloggar så gör man väl även det på sin semester:) tur att det är min semester så att jag gör som jag vill :p j



ja, berätta gärna allt som är värt att veta om krabi :)

2010-09-29 @ 19:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0