Uppe med tuppen, jag kan säga er att jag å...

img_6807 (MMS)

Uppe med tuppen, jag kan säga er att jag återigen har sömn att ta igen! Efter nattpasset igår åkte jag hem till mamma o pappa, sov två timmar tills det var dags att bege sig hem till Östersund. Väl hemma väntade mina två sambos, Haake o Micke. Är väl hemskt mysigt att ha två killar som lagar mat o är allmänt trevliga, hemma hos sig:) dock är de sämst på att städa! Haha, lämnade damsugaren framme idag för att se om de förstår vad den används till ;) nåväl vid 14.30 igår var det dags för ännu ett jobbpass, efter det 22.30 åkte jag hem, svirade om och hängde med ut på Olles en sväng. Dock bara småttingar vilket gjorde mig less och åkte hem igen. Idag jobbar jag 6.30-18.30, sen blir det jannez på aspåsnäset! Jag lääängtar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0