Ryggvärk

Jag har sovit som en riktig kratta inatt, min rygg tar verkligen skada av detta. Vaknar varannan timme och måste upp o röra på mig. :S Undra vad denna dagen har att erbjuda? Michaela och jag ska väl ligga o dra oss en stund, sen ska hon iväg och dömma fotboll så jag hoppas verkligen att Maria tar sig upp ur sängen i tid så vi kan gå ut på stan :) Jag måste i vilket fall gå på Telia och uppdatera min telefon så att den fungerar igen.
Sen är det dags för mig att hitta en bikini om det nu finns några kvar, lite sen med tanke på årstiden kanske. ? Men med 16 dagar kvar till Thailand så måste den införskaffas :)

Denna var ju ett kap, 139 kr på Nelly

Denna heeting 499 kr, Nelly




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0