Promenad genom stan

Eller genom byn kanske jag ska säga..

Har vart vaken från o till hela dagen idag, inte kunnat sova! Har drömt om Sunny Beach och LA, enbart för att Haake har varit i Sunny Beach och Emma-Lisa o Madde är i LA. Haha, var rätt komiskt för helt plötsligt dök Martin P upp mitt iallt! På sista tiden har jag drömt så konstigt bra drömmar att jag funderar på att göra film av alltihopa. Drömmarna speglar dels mitt liv, samt att andra saker som bara är drömmar vilket resulterar i en jäkligt bra story! Detta med Sunny o LA kanske inte var en bra film story, men det jag drömmde senare idag, den ni! ;)

Mamma har iallafall bjudit på världens godaste middag idag, pannkakor och soppa. Den där soppan hon gör skulle jag kunna leva på till frukost, lunch o middag 7 dagar i veckan. Så himla himla GOD!

Efter middagen tog jag en powerwalk genom Hoting (går ju rätt snabbt), hem, situps och en dusch! Känner mig riktigt fräsch nu :)

Dags att gå ner och titta på de lokala nyheterna nu, ska väl vara en kändis med där idag. Spännande!



Fotograf: Tommy Jonasson


Haha, har säkert pratat med Maria minst 6 ggr idag och det är inget skämt. Det låter ungefär såhär:

- Hej! Vad gör du?
- Nä, ingenting.
Sen pratar vi om något i fem minuter..
- Du, jag måste sova nu.
- Okej, vi hörs sen!
- Hej då!

KÄRLEK <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0