Popcorn & Godis

Blev en helmysig kväll med Michaela. Båda ligger med datorn i famnen, godis och popcorn över hela sängen. Vi smågluttar lite på tvn emellanåt. Maria är väl på ingång vid tolv snåret, om jag inte däckat då vill säga.. Har vart en liten hektisk eftermiddag. Förtillfället flyttar grisen kattungarna under sängen, jag blir lite smått tokig! Men får väl så lov att böka undan sängen o ta fram dom små liven senare..





Jag undrar hur jag kunde bli såhär, varför intresserar jag mig av saker som andra inte skulle lägga ner en enda minut på. Varför skulle jag kunna sätta mig på ett plan som tog mig till en människa jag inte har enaning om vem det är bara för att det är spännande? Varför är jag inte rädd? Varför varför varför?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0