Motorcykel

Efter lunchen idag så blev det en sväng till Lit för att skjutsa Micke hem till hans föräldrar. Visiten blev dock ganska kort eftersom han inte gillar att vara hemma :P Kontisgt med tanke på att hans mamma var hur gullig som helst, och inte tala om hennes birma katter!

Senare besökte vi Ica för att inhandla lite ingredienser till dagens middag. Tidigare förra veckan så var vi ju ute i skogen för att plocka bär, Maria o Michaela kokade ihop en sylt senarare den kvällen. Idag var det dags för ett smakprov. Köttbullar, potatis, brunsås, sallad och lingonsylten. Kan inte annat än säga att det smakade utsökt!
Jag rullade köttbullar som aldrig förr, o grabbarna verkade också nöjda :)

Senare hem för att ta tag i tvätthögen, suuuck! Nu håller skiten på att torka så nu tar det väl 4 veckor till nästa tvätt :P

MEN gissa om jag blev glad tidigare ikväll, Fredrik ringer o frågar om jag vill åka hoj. Men herrejösses, behöver du ens fråga karl? Så det blev en sväng till Rödön, Krokom. Vilken fnatastisk kväll med solen, sjön och det är ju en jävla härlig upplevelse att åka. Känns så befriande att åka snabbt, känna vinden ta tag i jackan, höra ljudet ifrån motorcykeln. Underbart, o tack älskade du för att jag fick följa!


Nu ska jag hämta tvätten för att sedan bege mig till min andra halva, Maria.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0