MORNING

Äntligen är dessa tre arbetsnätter över, kan inte annat än säga att de är ren pina! Att ibland bli så trött och inte veta var jag ska ta vägen är hemskt. När jag inte får somna för att jag kan sätta någonannans liv i fara, det är fruktansvärt! Var mitt sista nattpass nu är i Bellvik för den kommande framtiden. Skulle inte tro att det blir fler heller eftersom att lillen snart är frisk :)
Så nu ska jag åka hem och äta lite frukost, sen bums i säng för att sova ett par timmar innan det är dags att åka hit igen för en kvällstur. Hoppas ni får en bra dag vänner!

Kommentarer
Postat av: mickan

Hej gå in på min blogg och kommentera hiss/diss Frågan och oredigerad VS redigerad bild! :D

2010-09-27 @ 07:32:20
URL: http://absoluutmickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0