Morgonstund har guld i mun. Vaken kl 08.00...

img_6807 (MMS)

Morgonstund har guld i mun. Vaken kl 08.00, pigg och jag har sovit bättre inatt. Tack Jennifer! Tänkte tvätta men fanns ingen tvätt tid, typiskt.. Va lite rädd att möta chefen nere på macken han gillar ju inte mig som alla andra hyresvärdar jag haft genom tiderna. Suck! Dock är det ju alltid katten som ställt till det, jag är ju duktig o skötsam egentligen.. Nu blir det Nyhetsmorgon och frukost i sängen, underbart! Nyhetsmorgon är för övrigt väldigt bra att titta på. Jag lär mig massvis med saker..


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Kul att det hjälpte! Ha det så bra :) kram

2010-09-22 @ 13:06:58
URL: http://jenniferpettsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0