Men hej, vilken jäkla morgon och vilken jä...

img_6807 (MMS)

Men hej, vilken jäkla morgon och vilken jäkla gps, eller egentligen inte det som var felet. Saken är väl att deb ska uppdateras då vägar byggs om. Var uppe före tuppen idag för att duscha och göra mig i ordning för dagen. Maria och jag åkte iväg före 06.00 allt för att komma i tid, vad händer? Snurrar på i stan över en timme:s panik! Slutar med att jag kommer tio min för sent, pinsamt! Nåväl nu är jag framme och blir bemött som en prinsessa. Lugnande musik och nu ska jag precis ta och läsa en bok och verkligen koppla av.


Kommentarer
Postat av: Emilinda

Är du på de äventyr jag tror att du är? :) i så fall, hoppas allt går bra.. och jag ÄR avis! ;) PUSS!

2010-09-09 @ 10:33:24
URL: http://emilindawallin.blogg.se/
Postat av: Malin

Emmi du har helt rätt:) det kommer nog att bli suuuper! Puuus

2010-09-09 @ 11:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0