Katastrof som Karin skulle ha sagt det!

Gruvade mig som attans för att åka hem och komma in i lägenheten idag, det jag hade oroat mig för hade hänt. När jag kliver in genom dörren så möts jag av en vägg, STANK! Katten har levt djävulen, mitt eget fel egentligen eftersom jag inte städat kattlådan riktigt. Men svårt när man befinner sig 15 mil bort i en veckas tid och har kattvakt.?! Nåväl, på golvet i köket så är det blod, okej nu har kattungarna kommit. Men var är kattungarna? Jag letar överallt och det sista stället jag letar på är garderoben. Hittar en hög, plockar fram tre stycken tänker att det måste vara slut. Men med närmare eftertanke så borde det vara fler. Grisen var nämligen jätte jätte tjock. Letar mig vidare och finner en till och en till. Ja, fem små kattungar blev det, herregud. Välkommen till familjen Blom!

Så efter lite smått dampanfall hämtade jag Maria på det ena jobbet och skjutsade henne på det andra. Åkte på affären och införskaffade massa städprylar. Hämtade upp Michaela, vidare till Eastern Palace och beställde lite mat. Hem till misären, käka middag och sen tog Michaela tag i misären. Hade försökt själv men gick inget vidare. Så donnan städade så fint, medans jag hamnade på OKQ8 tillsammans med Irina. Tillslut kom Michaela o letade mig, hon trodde jag hade ramlat o slagit mig någonstans, sötnos!


En av mina snyggaste städoutfit ever..


Kommentarer
Postat av: Eva

tack tjejer för att ni finns för malin:) mamma

2010-09-17 @ 21:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0