Hem ljuva hem

Hemresan gick bra, även fast varje gupp kändes som ett helvetes karusell. Huvva, men väl hemma kändes det toppen skönt. Vi hämtade upp Michaela som skulle hjälpa mig under eftermiddagen/kvällen. Maria skjutsade vi på jobbet. Tack än en gång Maria för allt du gjort för mig, det går inte att beskrvia min tacksamhet till dig.

Michaela skjutsade mig på affären så jag kunde handla lite mat, hon bar och kånkade på kassarna. Bar upp alla mina väskor i lägenheten, maten i kylen, hon fick tillomed skära i min mat. Snacka om att känna sig helt handikappad, jag känner mig som ett litet barn som inte klarar av någonting. Liten och hjälplös. Men de kommande dagarna kommer allt bli till en förbättring vilket känns skönt. Jag kämpar på med stretchövningarna så blir det här kanon bra :)

Ja och nu pissade katten på handduken och jag måste skicka Michaela till att ta upp den. Fan vilka underbara vänner jag har som passar upp mig, helt otroligt! Michaela har varit en klippa i dag och hon är så söt och stannar över natten vilket känns bra och tryggt, Tack gumman!

Fredrik har nyss lämnat oss efter ha gjort oss sällskap i några timmar. Vad har vi gjort? Legat alla tre i sängen, tittat på film och pratat massa strunt. Vi insåg också nyss att det är 24 dagar kvar till Thailand! Ååååå UNDERBARRT!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0